Prosím počkejte chvíli...
Nepřihlášený uživatel
Výpočetní centrum
Nacházíte se: VŠCHT PrahaVýpočetní centrum  → Hardware → Nahlášování závad počítačů
iduzel: 26750
idvazba: 33910
šablona: stranka
čas: 19.11.2017 01:57:57
verze: 3887
uzivatel:
remoteAPIs:
branch: trunk
Obnovit | RAW

Nahlášování závad počítačů

Při reklamaci vadného harware počítačů a notebooků z výběrových řízení postupujte podle následujícího klíče

Počítače

Servis PC pořízených v roce 2017 (sestavy HP - dodavatel CSYSTEM)

Zadávání záručních reklamací počítačů zadávejte online na této stránce:
http://objednavky.csystem.cz/ tlačítkem „objednávka servisu“.

Zde je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jím objednávku servisu.
Typ zařízení a Seriové číslo najdete na štítku na boku, připadě horní straně krytu PC.

Po nahlášení Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl začít řešit následující pracovní den v místě instalace zařízení. Odstranění poruchy by mělo proběhnout maximélně do tří dnů.

Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.

Servis PC pořízených v roce 2016 (sestavy Flame)

Nahlašování poruch dodavateli je možné pomocí emailu na adresu objednavky@scentre.cz nebo telefonicky na čísle +420 778 234 015 v pracovní dny mezi 9 – 17 hodinou.
Informační štítek s informacemi o sestavě, jejím sériovém čísle a délce záruky je umístěn na spodní straně sestavy.

Po nahlášení Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl začít řešit následující pracovní den v místě instalace zařízení. Odstranění poruchy by mělo proběhnout maximélně do tří dnů.

Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.

Servis PC pořízených do léta roku 2016 (sestavy HP, Dell - dodavatel CSYSTEM)

Zadávání záručních reklamací počítačů zadávejte online na této stránce: http://objednavky.csystem.cz/ tlačítkem „objednávka servisu“.

Zde je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jím objednávku servisu.
Typ zařízení a Seriové číslo najdete na štítku na boku, připadě horní straně krytu PC.

Po objednávce Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl v případě záruky NBD(next business day) vyřešit následující pracovní den v místě instalace zařízení.

Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.

Notebooky

Servis notebooků (modely HP, Dell - dodavatel CSYSTEM)

Zadávání záručních reklamací notebooků zadávejte online na této stránce: http://objednavky.csystem.cz/ tlačítkem „objednávka servisu“.

Zde je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jím objednávku servisu.
Typ zařízení a Seriové číslo najdete na štítku na boku, připadě horní straně krytu zařízení.

Po nahlášení Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl začít řešit následující pracovní den v místě instalace zařízení. Odstranění poruchy by mělo proběhnout maximélně do tří dnů.

Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.

Aktualizováno: 30.1.2017 13:55, Autor: Antonín Mareš


VŠCHT Praha
Technická 5
166 28 Praha 6 – Dejvice
IČO: 60461373
DIČ: CZ60461373

Datová schránka: sp4j9ch

Copyright VŠCHT Praha 2014
Za informace odpovídá Výpočetní centrum, technický správce Výpočetní centrum
zobrazit plnou verzi