Při reklamaci vadného harware počítačů a notebooků z výběrových řízení postupujte podle následujícího klíče
Počítače
Servis PC pořízených v roce 2019 (sestavy Lenovo - dodavatel Microshop)
Zadávání záručních reklamací počítačů zadávejte online na této stránce:
https://vscht.microshop.cz tlačítkem „objednávka servisu“.
Zde je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jím objednávku servisu.
Typ zařízení a Seriové číslo najdete na štítku na boku, připadě horní straně krytu PC.
Po nahlášení Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl začít řešit následující pracovní den v místě instalace zařízení. Odstranění poruchy by mělo proběhnout maximélně do tří dnů.
Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.
Servis PC pořízených v letech 2017 - 2018 (sestavy HP - dodavatel CSYSTEM)
Zadávání záručních reklamací počítačů zadávejte online na této stránce:
http://objednavky.csystem.cz/ tlačítkem „objednávka servisu“.
Zde je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jím objednávku servisu.
Typ zařízení a Seriové číslo najdete na štítku na boku, připadě horní straně krytu PC.
Po nahlášení Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl začít řešit následující pracovní den v místě instalace zařízení. Odstranění poruchy by mělo proběhnout maximélně do tří dnů.
Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.
Servis PC pořízených v roce 2016 (sestavy Flame)
Nahlašování poruch dodavateli je možné pomocí emailu na adresu objednavky@scentre.cz nebo telefonicky na čísle +420 778 234 015 v pracovní dny mezi 9 – 17 hodinou.
Informační štítek s informacemi o sestavě, jejím sériovém čísle a délce záruky je umístěn na spodní straně sestavy.
Po nahlášení Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl začít řešit následující pracovní den v místě instalace zařízení. Odstranění poruchy by mělo proběhnout maximélně do tří dnů.
Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.
Servis PC pořízených do léta roku 2016 (sestavy HP, Dell - dodavatel CSYSTEM)
Zadávání záručních reklamací počítačů zadávejte online na této stránce: http://objednavky.csystem.cz/ tlačítkem „objednávka servisu“.
Zde je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jím objednávku servisu.
Typ zařízení a Seriové číslo najdete na štítku na boku, připadě horní straně krytu PC.
Po objednávce Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl v případě záruky NBD(next business day) vyřešit následující pracovní den v místě instalace zařízení.
Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.
Notebooky
Servis notebooků (modely HP, Dell - dodavatel CSYSTEM)
Zadávání záručních reklamací notebooků zadávejte online na této stránce: http://objednavky.csystem.cz/ tlačítkem „objednávka servisu“.
Zde je nutné vyplnit reklamační formulář a odeslat jím objednávku servisu.
Typ zařízení a Seriové číslo najdete na štítku na boku, připadě horní straně krytu zařízení.
Po nahlášení Vás bude kontaktovat servisní technik a nahlášenou závadu by měl začít řešit následující pracovní den v místě instalace zařízení. Odstranění poruchy by mělo proběhnout maximélně do tří dnů.
Odstranění poruch v rámci záruční doby, včetně dopravy, je bezplatné.